پنجشنبه، تیر ۲۰

يك شايعه

چند روزي است كه شايعاتي مبني بر نامه‌ها پريد، كارمندان بيكار شدند. اينطور كه بگوش مي‌رسه سيستم دبيرخانه وزارت صنايع و معادن از كار افتاده و نسخه Backup هم از نامه‌ها وجود نداره.
طي سالهاي 79 تا 84 شوراي فناوري اطلاعات وزارتخانه، كه تركيب مناسبي از پرسنل وزاتخانه، صاحبنظران علمي و شركت‌هاي پيمانكار و مشاور در زمينه فناوري اطلاعات بود، تلاش‌هاي زيادي براي توسعه IT كرد و سيستم دبيرخانه هم يكي از يادگارهاي خوب اون دوران است كه توسط شركت ياس ارغواني تهيه شده بود و عملكرد قابل قبول و مناسبي داشت.

۳ نظر:

علی فتح‌اللهی گفت...

من دقیقا ارتباط بخش اول و دوم رو متوجه نشدم اگه سیستم خوبی بود پس چطوری این مشکل پیش اومد؟ یا نکنه اشکال از جای دیگه بوده اگه میشه یه کم بیشتر توضیح بده

با وجودت ز من آواز نيايد كه منم گفت...

سيستم اتوماسيون اداري تا هنگامي كه توسط شركت سازنده پشتيباني مي‌شد هيچ مشكلي نداشت. در اواسط سال 84 شوراي فناوري اطلاعات وزاتخانه دچار تغييرات اساسي شد و تركيب جديدي روي كار آمدند. يكي از كارهايي كه انجام دادند لغو قرارداد پشتيباني سيستم مذكور و عقد قرارداد با يك شركت جديد بود. مشكلات فعلي سيستم مربوط به وضعيت فعلي نگهداري از آن است و ايرادي به سازنده و يا اصل سيستم وارد نيست.

علی فتح‌اللهی گفت...

اینجا را ببینید بد نیست:

http://labs2.sbu.ac.ir/isa/